Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

  • masa pelepasan:2024-05-02 23:31:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:183
  • Penerangan pantas:

    Sebagai Samawah,Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka

Kandungan artikel

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Sebagai SamawahIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

MchinjiKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu,Sebagai SamawahHarga pengubah jenis kering 1000 KVA, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral,Sebagai SamawahPengubah kuasa s13-50, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu minyak dengan dasar yang sama,Sebagai SamawahPenukar jenis kering seri SC, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Untuk lebih sila periksaJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

biaya produksiBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

GranerosMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha memberi anda Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha oleh syarikat kami, perkhidmatan Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha. Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!